I-landsproblem?

Som jag redan skrivit på min hemsida så är jag väldigt sugen på att byta MC.
Även om min gamla, gamla trotjänare är snabb och billig i drift och underhåll så vill jag nog ha lite bättre väghållning och modernare bromsar.
Jag är ju inte ute efter någon racehoj eller glidare utan mer en "café-räjser".
Jag är typen som nästan aldrig tar på mig ett skinnställ utan åker nästan bara i jeans…
Ta mig till jobbet snabbt, hämta ungarna från skolan och åka några mil till badet.

Sneglar just nu mest på en Yamaha FZ6-N (japaner och namn?!).
Men tyvärr så kan jag få tag i den med i två olika färger.
Och jag kan inte bestämma vilken som är snyggast !!!
fz6n_2b

En tanke på “I-landsproblem?”

  1. Enligt min åsikt är den svarta snyggast. Den ser mer klassisk ut (om nu det spelar någon roll). Silver är i och för sig oxå ganska snyggt, mer stilrent, svarta är snyggt på ett "motorcykel sätt". Med andra ord, enligt min högst personliga åsikt, motorcyklar ska vara svarta!

Lämna en kommentar